مجموعه ویروس کش های(فلش مموری) USB
نوشته شده توسط : زپو

 مجموعه ویروس کش های(فلش مموری) USB


مجموعه ابزار ویروس کش (فلش مموری) USB

خلاص شدن از شر Thumbs.db و Desktop.ini و Autorun.inf 
حتما تابحال با فايلهايي نظير Thumbs.db و Desktop.ini و Autorun.inf برخورد كرده ايد . فايلهايي كه خود ويندوز آنها را مي سازد . آنتي ويروسها اين فايلها را به عنوان ويروس نمي شناسند . چون اصلا ويروس نيستند . ولي وقتي هركجا و داخل هر پوشه اي اين فايل ها مشاهده شوند كاربر را كلافه مي كنند و مثل ويروس مي شوند . اين فايلها بهتر است حذف شوند و حذف كردن آنها هم صدمه اي به سيستم عامل نمي زند . اما اين كار فايده اي ندارد و دوباره توسط ويندوز ساخته مي شوند . فايل Desktop.ini حاوي اطلاعاتي مربوط به نحوه نمايش ظاهري پوشه است . فايل Thumbs.db نيز حاوي تصاوير كوچك تصاوير داخل هر پوشه اي كه فايل تصويري دارد مي باشد . اين فايل را ويندوز براي دسترسي سريع تر به تصاوير موجود در پوشه مورد نظر مي سازد . اين فايلها را مي توان توسط نرم افزارهايي باز كرد و تصاوير موجود در آنها را مشاهده نمود . بنابراين از نظر محرمانگي نيز خطرناكند . مثلا اگر شما چند عكس شخصي را مشاهده و سپس آنها را پاك كرده ايد ، اما هنوز تصاوير كوچكي از اين تصاوير در فايل Thumbs.db موجود در همان پوشه ، قرار دارند . فايل Autorun.inf نيز يك فايل متني است . اين فايل اگر در داخل ديسك قرار داده شود ، باعث اجرا شدن دستورات نوشته شده داخل آن و در نهايت اجرا شدن يك برنامه مشخص مي شود . بنابراين بستر مناسبي براي اجرا شدن ويروسهاي داخل ديسك در سيستم فراهم مي شود . 

اين مجموعه باعث مي شود تا به محض وارد شدن به هر پوشه و دايركتوري و همچنين خارج شدن از آن تمامي فايلهاي نامبرده حذف شوند و شما ديگر اين فايلها را در داخل پوشه مشاهده نكنيد . 
علاوه بر آن اين نرم افزار قادر است تا NewFolder.exe را نيز حذف كند . اما نه بصورت ريشه اي . اين يكي ديگر ويروس است و تمامي آنتي ويروسهاي آپديت شده قادر به حذف آن هستند

- ویروس شورتکات ویروس کم حجم و مزاحمی است که اغلب در کامپیوتر های شخصی موجود بوده و باعث میشود فایل های موجود در آن درایو به صورت شورتکات نشان داده شوند. 

شامل ویروس کش های new folder autorun.inf  shortcut,....


خرید و دانلود  مجموعه ویروس کش های(فلش مموری) USB






:: برچسب‌ها: ویروس کش , Usb , فلش , مموری , anti hidden , viruse , flash memory , shortcut , Thumbs , db , Desktop , ini , Autorun , inf , NewFolder , exe ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: